25. apr. 2011

Bildefortelling!

Da var det endelig dags for biledfortellingen. Har hatt datatrøbbel og en maskin som ikke ville laste ned programmet. Men etter at jeg lånte meg en ny maskin fikk jeg programmet på plass.
Det var et enkelt og selvforklarende program. Jeg lastet inn en haug med bilder, valgte rekkefølgen og la til den eksempelmusikken som lå der for å slippe opphavsrettproblemer. Siden min egentlig pc nektet å sammarbeide ble det et utvalg fra Bøllas liv her i huset!

Et veldig greit program jeg regner med jeg kommer til å bruke igjen!

2 kommentarer:

  1. Ser ut til at Bølla og Gris har kost seg i påska! For ikke å si slitt seg helt ut i den virtuelle verdenen.

    SvarSlett
  2. Trivelig dukkefilm. Bøker er kos, pc til å sovne av. For meg er det motsatt.
    Svart tekst på mørk bakgrunn?

    SvarSlett